Tuesday, June 8, 2010

makcik itu

ingt x lgu ni.."rain rain go away come again another day..."

boleh tak ubah lagu tu jadi

flu flu go away, never come again another day....

dat is what im suffering right now. haachummm all day. kesat hingus sana sini. hukhuk.

flu mmg membuatkan bdn kite jadi lemah. plus semua makanan yg kite makan jd tasteless. tp selera i ttp ada. lapar kot. hehe

semalam i dah beli ubat clarinase yg terbagus itu di farmasi. semasa beli, ada makcik ni die batuk kuat sgt. batuk kongkong agaknya. i rasa dugaan die lg hebat. sbb bila die batuk. bunyi die mcm kering dan i rasa tekak die rasa sgt perit. btul ke makcik? harap makcik cpt sembuh la. sbb bila makcik batuk mcm tu, org disekeliling semua berubah wajah. amoi farmasi tu pandang slack je...along pun tarik tgn asyraf supaya jgn hampiri mak cik itu...kesian makcik itu...*nada asyraf*

i think its better lg kot kalu diduga dgn flu je...sbb bila hingus meleleh, sendiri lap la dan tidak melibatkan org lain. mungkin org lain geli utk melihat. maka i haruslah bersyukur sbb i x kena batuk kongkong macam makcik itu. semoga makcik itu cepat sembuh....amin..



No comments: