Friday, September 4, 2009

makin hari makin susah

nape quantum mechanic yang aku belajar and attend class xpernah miss (erkkk ye ke???) makin hari makin susah ni..huuuu

dlm kelas duk salinnnnn je note kt ohp tu..dah macam masuk kelas "mari menyalin nota!"tapi satu hapak pun x phm k. rungsing hatiku bila pikir subject nih..*&%&$^

kepada en azwin: boss x sempat turunkan ilmu serap otak lecturer kat saya la..;)

final lagi 2 bulan...tindakan bijak adalah dgn berbincang ngn ayah masalah ni..pastu lepas dah ada semangat =D perbicaraan eh salah perbincangan akan dibawa ke member lain dan dan dan jumpa lecturer itu!!!..hoho..yo yo je aku nih...tgk la cmner nnti k..

SAYA DULU KAWAN BAIK NGN MR. SCHRODINGER tapi SEKARANG DAH X KAWAN LAGI (-.-")

merajuk sekejap ngn quantum mechanics..i have to..


nadyra rubbed her eyes at 1742

3 comments:

teratak_awin said...

ayo..ingat aku ni senang serap ilmu dalam kelas ke? hahaha..
ala, baca doa penerang hati sebelum kelas, insyaAllah senang faham..

nadyra said...

hehe mana la tau..boss2 nota yg boss bg tu mmg bagus..sy gunakannya n sentiasa bwa di samping (-.-")
insyaAllah saya baca nnti...ngee

The Great k.E said...

yg part berkawan dgm mr schrodinger 2 cm kenal jer ayat die??hihi :)

Powered By Blogger